texte d'anglais

texte d'anglais - Aide aux devoirs - Emploi & Etudes

Marsh Posté le 13-11-2009 à 18:47:12    

Bonjour,
 
J'ai un devoir à rendre en anglais, je l'ai fait, et étant donné que je sais qu'il y a des très bons en anglais sur le forum, j'aurai aimé connaitre votre avis.
Et si possible, que vous mettiez en gras les fautes que j'ai pu faire (j'essaierai de les corriger moi-même).
 
Merci d'avance pour ceux qui lieront ce bref essai  ;)  
 
 
 
 
 
The business isfiercely competitive : firms need to cup the costs to take down theirprice. Indeed, consummers have less and less money to buy goods and services.The consumption fall down when the crisis is moved. Contrary to people think,it is a windfall to producers of chocolate and confectionery : people goto restaurants less often and are more reasonable. Distributors create whatthey call "small moments of happiness" to consumers.  
 
Merchandising works even better when it is in times of crisis. Sellers play on the fact thatwhen times are tough, consumers need to further liberate their mind and havemore moments of pleasure. Confectionerymanufacturers are very clever : they adapt rapidly their products todemand : thanks to « morphing ».  
 
This is how they manage toreach new markets and significantly increase their turnover. Some manufacturersare able to redeem some of their competitors, cost billions of dollars. However, sellersof sweets come to expand their markets while lowering their production costs,including relocations. Moreover, competition is fierce, some sellers areobliged to dismiss a portion of their workforce to compete sustainably.  
Indeed,the cost of raw materials is increasingly high, and is no longer negligible inthe total cost.  
 
Despite theexcessive turnover attained by the manufacturers of sweets and chocolates inthe world, this kind of power presents some problems, including that of healthfor the population. The excessbillions generated by the confectionery business worldwide is colossal growthdraws in his net issues such as pandemic of obesity and other health problemsthat create these tiny candies. Ultimately, theEuropean and American population get fatter as the chocolate industry getsfatter.  
 
In conclusion,the confectionery industry fills a lack in people who are in their life tosatisfy them.
This strong demand generated by a major crisis in the developed world goesdirectly to the companies of confectionery. The latter, which operate in thecountry developing in order to lower their cost of production and find newcustomers at the same time.

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Message édité par Profil supprimé le 13-11-2009 à 18:47:58
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Marsh Posté le 13-11-2009 à 18:47:12   

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Marsh Posté le 13-11-2009 à 19:20:10    

 
 
 
La première expression en gras est trop "francisée". A toi de la modifier.
Pour les 2 autres, je n'ai pas saisie ce que tu voulais dire.
Ton texte est pas mal, j'ai corrigé des fautes d'orthographe et de grammaire mais rien de bien méchant. :)
Bon travail.

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Marsh Posté le 13-11-2009 à 19:45:59    

slr56 a écrit :

 
 
 
La première expression en gras est trop "francisée". A toi de la modifier.
Pour les 2 autres, je n'ai pas saisie ce que tu voulais dire.
Ton texte est pas mal, j'ai corrigé des fautes d'orthographe et de grammaire mais rien de bien méchant. :)
Bon travail.


 [:roi]  Merci Merci Merci
 
 
la deuxième lol je vois plus bien non plus ce que j'ai voulu dire, j'vais l'enlever, la dernière c'était qu'en gros ils profitent de s'installer dans des pays en développement pour baisser leurs coûts de développement et en même temps avoir de nouveaux marchés. J'vais retravailler ça
 
pour la 1ère j'mettrai bien : "Sellers know that when there is a economies crisis, ..." un truc dans le genre


Message édité par Profil supprimé le 13-11-2009 à 19:46:10
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