Guillemot Fortissimo [ACH] - Achats & Ventes
Marsh Posté le 22-12-2001 à 14:37:10
pour la cg pci g une voodoo 2 et une ati rage 2 mach64gt
mias ya plus de garantie et g jamai eu les boite
Marsh Posté le 22-12-2001 à 15:31:03
je vend sune carte graphique PCI avec facture + boite.
une S3 trio 64 V+ 2 Mo. Si intéresser MP ou mail.
Marsh Posté le 22-12-2001 à 18:02:46
heu poru une fortissimo je met 150 frs
pour les cartes , heu vous pouvez me donner un peu plus de caractéristiques ?
Marsh Posté le 22-12-2001 à 22:51:20
marf
pour la voodoo 2
Hardware Specifications
Total of 8MB or 12MB high-performance single-cycle DRAM.
12MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 4MB texture stores
8MB model arranged in a 4MB frame buffer and two 2MB texture stores
1 Pixelfx² and 2 Texelfx² processors
192-bit, multi-way interleaved memory interface providing more than 2.2G/second total bandwidth
Compatible with any graphics card, including AGP cards, using video pass-through
Single slot PCI card capable of 33MHz and 66MHz operation
Can be connected to a second card for 2x performance (SLI mode)
Performance
Effective 180 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texel/second fill rate
360 million two-texture, bilinear-filtered, MIP mapped texels per second in dual-board configuration
Triangle-based raster engine with Gouraud modulation
3D Rendering
16-bit integer and floating point Z-buffering with biasing
Full hardware setup of triangle parameters
Automatic hardware-based back-face culling
Support for multi-triangle strips and fans
Transparency and chroma-key support with dedicated color mask
Alpha blending on source and destination pixels
Sub-pixel and sub-texel correction to 0.4x0.4 resolution
24-bit color scaling to native 16-bit RGB buffer using 4x4 or 2x2 ordered dither matrix
Per-pixel and per-vertex atmospheric fog and haze effects simultaneous with alpha blending
Polygon edge anti-aliasing
3D Texture Mapping
First PC-based 3D game accelerator with single-pass trilinear filtering
True, divide-per-pixel perspective correction
True, per-pixel level-of-detail MIP mapping, with biasing and clamping
RGB modulation, addition and blending to combine textures and shaded pixels
Texture compositing for multi-texture special effects
Support for 14 texture map formats
8-bit paletted textures with full-speed bilinear filtering
Texture compression through narrow-channel YAB format
3D Modes Supported
Resolution Colors Maximum Refresh Rate
640x480 65K 120Hz
800x600 65K 120Hz
1024x768 65K 85Hz
The 640x480 and 800x600 modes use a 16-bit Z-Buffer. When using one 3D Blaster Voodoo2, the 1024x768 mode does not use a Z-buffer. Using two 3D Blaster Voodoo2 cards in SLI mode adds a Z-buffer to the 1024x768 resolution.
lol et pour la ati je rouve rien de plus ke ce ke je t deja di voila +
Marsh Posté le 23-12-2001 à 10:10:40
oups désolé ... j'ai besoin d'une carte graphique entière ... pas une accélératrice D ... lol désolé de t'avoir fait recherché
Marsh Posté le 23-12-2001 à 21:54:59
je retiens ta propal mais si un chtit peu plus puissante ce serai bien
Marsh Posté le 23-12-2001 à 22:06:33
remlerleretour a écrit a écrit : je retiens ta propal mais si un chtit peu plus puissante ce serai bien |
cherche une voodoo banshee alors!
Marsh Posté le 23-12-2001 à 22:08:09
remlerleretour a écrit a écrit : je demande pas mieux !!! |
demande le alors (ça commence à faire mal à l'oeil )
Marsh Posté le 24-12-2001 à 11:21:56
tiens mon petit rem
pour me faire parodnner peux être que se sera ce que tu cherche à bon prix
http://www.presence-pc.com/sqlforu [...] &owntopic=
Marsh Posté le 22-12-2001 à 11:47:27
Salut a tous
Voilà , je suis a la recherche d'une Guillemot Fortissimo ( avec la sortie optique ... )
Voilà voilà sur rouen en main propre ou alros on s'arrange poru les fdp
[edtdd]--Message édité par remlerleretour--[/edtdd]