Peinture sur souris MX [Réponse de logitech] - Clavier / Souris - Hardware - Périphériques
Marsh Posté le 11-11-2003 à 19:14:29
Apelles le service client Logitech Europe (ils sont en Suisse et parlent fancais).
Il vont te filer un N° de RMA, et sont très rapides pour te renvoyer le matos.
Marsh Posté le 11-11-2003 à 19:26:28
groux a écrit : Apelles le service client Logitech Europe (ils sont en Suisse et parlent fancais). |
Ca va paraître con mais... ché même pas comment on fé un appel en Europe
Et pui t'es certain qu'ils vont me prendre même si chuis outre-mer ?
Et comment je fé pour être certain que c un Num sans frais en Europe ? Pas envie de me ramasser avec un bill de 20$ pour un appel de SAV
Marsh Posté le 11-11-2003 à 23:47:18
interesan ça
le bouton de droite a aussi une tache noir + l'arriere de ma souris
g memme une des fleche au pouce ki a disparue
si leur guarantie prend ça en compte,c parfait ,v l'echanger vite fait
Marsh Posté le 11-11-2003 à 23:51:30
Et moi qui riais quand tu demandais si ca pouvait passer en SAV...
J'aurai jamais cru. Ils sont cool chez Logitech ( ).
C'est de loin le meilleur SAV de tous les produits que je connaisse.
Marsh Posté le 14-09-2004 à 11:33:03
Ici en France... j'ai lu ce topic hier soir et aujourd'hui matin j'ai appellé LOGITECH car j'avais le même problème de peinture sur la souris et le SAV m'a effectivement affirmé qu'il y avait un problème sur cette série de clavier et souris et m'a donné le code afin de le changer dans le magasin où je l'ai acheté. Cela m'a pris même pas 10 min, il ne m'a pas posé de questions. CHAPEAU au SAV de LOGITECH!! C'est cool!!
Marsh Posté le 11-11-2003 à 17:03:06
Salut tout le monde, voici une copie de la réponse de Logitech à ma question concernant la peinture qui part sur certaines souris MX.
Je crois que ça va en intéresser plusieurs
Thank you for using Logitech's Electronic Technical Support. My name is Sai. The following information addresses your original question. You may wish to print this out and/or save this on your computer.
We sincerely apologize for the issue you are experiencing with your Logitech product. At this point, we recommend you to get your device replaced.
We would like to ensure your satisfaction by replacing your device while covered under our manufacturer?s warranty period. Due to the nature of product exchanges, we will require that you contact the Logitech Customer Support HotLine to receive a Return Merchandise Authorization (RMA) number. Unfortunately, we cannot provide this number through the Electronic Technical
Support (e-mail) system.
To obtain your RMA number, please contact our Customer Support Hotline at 702-269-3457. Our Technical Support Agents can be reached Monday through Friday from 7:00 AM to 5:00 PM PST (Excluding Some Holidays).
Please note that some issues will require general troubleshooting to be performed by the agent. To save you time, please ensure that your device is installed and the issue is present.
You will want to be at your system and have the following pieces of information readily available when you call:
(1) Model number or Part number of the Logitech product
Please note that warranty is determined by the product serial number or a proof of purchase (receipt). Therefore, it is important that you have the product and/or receipt with you when you call. Failure to provide us with any of the information may impede the speed of fulfilling your request.
If your product is out of warranty, you may be able to replace it after paying an out of warranty charge.
If you live outside the U.S. or Canada please refer to the following URL to locate the Logitech support center closest to you: http://www.logitech.com/index.cfm? [...] nguageid=1
If you have additional technical questions regarding this issue, please reply to this email.
If you have questions regarding another issue with your product, or questions regarding another product, please visit our web site at www.logitech.com and submit your question.
Thank you for your interest in Logitech.
Regards,
Sai
Logitech Customer Support
et la question était:
Hi, the MX 700 Mouse provided in my MX Duo has issues with the silver coating of the left and right buttons.
The coating seems to wear off, leaving 2 dark stains near where the fingers usualy take place.
This mouse is not even 2 months old and I really question the quality of this product. I've had several other Logitech products and it's the 1st time it ever happens.
It like to know if something can be done about this, as this
troublesome esthetic problem is even more enhenced due to the fact that the mouse is often "standing up" in it's socket on my desk.
Juste un hic: le service canadien et en anglais
Et comme vous pouvez voir mon anglais n'est pas le meilleur au monde (et encore là, vous m'avez pas entendu ESSEYER de parler)
Ya quand-même de l'espoire! Ils indiquent clairement qu'ils vont me l'échanger et passer le tout sur la garantie. J'ose espérer que votre SAV en europe est aussi bon que le notre
À noter: j'étais plutôt pessimiste quand j'ai lu la première phrase, j'pensais bien qu'ils allaient me sortir "We sincerely apologize for the issue you are experiencing with your Logitech product, but we won't replace it unless its functionality is altered" ou qq chose du genre.
Chapeau Logitech
Message édité par Kanzeltar le 11-11-2003 à 17:05:45