petite traduction pour demande de rma ( suite du 05/06 ) - Carte mère - Hardware
Marsh Posté le 31-05-2007 à 17:27:43
Bnjour.
Nous sommes désolés pour les mauvaises barettes.
Votre N° RMA est UR207957.
Et notre technicien européen Xue-Hao ( ) vous contactera pour traiter votre dossier RMA.
Il vous répondra avec la procédure et les conditions de RMA.
Si vous avez des questions, n'hésitez pas à lui envoyer un email ou à moi...
Marsh Posté le 31-05-2007 à 17:30:59
merci !!
Mais j'en deduit quoi ?
Que l'on va me contacter a nouveau ou qu'il faut que j'envoi les barette a l'adresse en dessous ?
Marsh Posté le 05-06-2007 à 05:45:43
Voila la suiite
Dear Sir/madam,
Your RMA request is registered in our system. Please return your memory to our RMA department in the Netherlands.
Our address is:
G.Skill Europe RMA
Hogeweg 199A
4382RH Vlissingen
Zeeland
The Netherlands
Read the statements below carefully before sending your memory to us.
Make sure you read the attached RMA policy and procedures carefully before ship your memory! Avoid long RMA time!
Always send the complete product, if possible with the original package. TWO MODULES (Dual Channel kits) need to be returned before RMA can proceed!
Be sure that your memory is defective! All memory will be tested thoroughly. Memory that turned out non-defective will be returned with additional administration and shipment fee.
Make sure you read the attached RMA policy and procedures carefully
before ship your memory! Avoid long RMA time!
Always send the complete product, if possible with the original package.
TWO MODULES (Dual Channel kits) need to be returned before RMA can proceed!
Be sure that your memory is defective! All memory will be tested thoroughly.
Memory that turned out non-defective will be returned with
additional administration and shipment fee.
For more information please read our RMA policy or reply this e-mail.
When G.Skill Europe RMA/Tech ships your memory, you can follow the shipment by filling in the trackingcode provided by us.
You can do this by visiting: https://secure.postplaza.nl/tracktraceint/
(Tracking is not always possible in some countries, if you have more question please mail us)
Thank you for your cooperation!
Marsh Posté le 05-06-2007 à 13:29:19
T'as 30 jours pour envoyer tes rettes à:
Citation : G.Skill Europe RMA |
Avec le N° de retour inscrit sur le paquet:
Citation : UR207957 |
Ainsi que mon adresse. (ou la tienne? )
Dans le colis doivent également se trouver la liste du contenu ainsi que la description du problème.
Si il s'avère qu'elles ne sont pas défectueuses, elles te reviendront accompagnées d'une facture correspondant aux frais de traitement.
Marsh Posté le 05-06-2007 à 13:37:10
Merci
Tu me rends un grand service
EDIT >> MP moi ton adresse
Marsh Posté le 31-05-2007 à 17:19:12
Salut,
J'ai fais une demande de RMA chez G skill, mais je ne comprend pas la reponse, si quelqu'un pouvait me depanner je lui en serais reconnaissant
Hi,
Were sorry for the bad sticks.
Your RMA# is UR207957.
And our European technician Xue-Hao will contact with you to deal with your RMA case.
He will reply to you with RMA policy and procedure.
If you have any query, please feel free to email him(eurotech@gskill.com) or me.
Thanks.
Best regards,
Albert Yin
FAE
G.Skill International Enterprise Co., Ltd
TEL: 886-2-27667889
FAX: 886-2-27672721
E-Mail: albert@gskill.com
www.gskill.com
Message édité par kachoux le 05-06-2007 à 05:38:58
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